SanaSlank & NewInShape

Wat is SanaSlank? De stap naar een gezond gewicht!

SanaSlank is een dieet op basis van veel eiwitten (proteïnen), veel verse groenten, weinig koolhydraten en weinig verzadigd vet. Door de sterk verlaagde inname van koolhydraten schakelt het lichaam na ongeveer 48 uur over op een andere energieleverancier: de opgeslagen vetten. Het gevolg hiervan is verbranding van het eigen lichaamsvet, een natuurlijke afslankreactie van het lichaam. Omdat de eiwitrijke producten een hoge hoeveelheid eiwitten bevatten dragen ze bij aan de instandhouding van de spiermassa. Dat is gunstig als je later op gewicht wilt blijven!

eiwitdieet sanaslank

 

 

 

 

Hoe werkt het?

SanaSlank werkt met vier verschillende fasen, waarin aandacht is voor een gezond eetpatroon op de lange termijn en beweging.

Je start in blok 1, de strenge fase. Hierbij eet je zes keer per dag een speciaal eiwitproduct aangevuld met verse groenten en voedingssupplementen. Als je 2/3 van je te verliezen gewicht kwijt bent mag je naar het volgende blok.

Blok 2 is ook wel het gematigde blok, de warme maaltijd bestaat in dit blok uit een stukje vis of mager vlees met groenten. Het afslanken gaat daar nog steeds door. Het is ook mogelijk om blok 2 van het eiwitdieet te starten. De laatste loodjes volgen als het streefgewicht is behaald.

In blok 3 bouw je het eiwitdieet langzaam af en leert ondertussen hoe een gezond eetpatroon er uit ziet en welke producten je beter wel en niet kunt eten. Daarna begin je aan de nieuwe levensstijl in balans, blok 4, waarbij je werkt aan de aanpassing van de oude eetgewoonten en zorgt voor voldoende beweging.

Als de vier blokken goed worden gevolgd zal er na beëindiging van het dieet, mits er een gezond eetpatroon met voldoende beweging wordt vastgehouden, geen sprake zijn van het alom bekende jojo-effect.

Je hebt altijd 6 eetmomenten op een dag. In het begin eet je 4 SanaSlank eiwitrijke maaltijden en 2 SanaSlank eiwitrijke snacks. Hiernaast mag je ook 2 keer per dag een portie groenten eten en is het heel belangrijk om minimaal 2 liter water te drinken. Zodra je tweederde van je streefgewicht bereikt hebt, worden de SanaSlank maaltijden steeds meer afgebouwd en mogen er langzaam weer koolhydraten en vis, (mager) vlees of vegetarische producten worden gegeten.

Het assortiment bestaat uit 250 eiwitprodukten, met zowel hartige als zoete producten, waaronder veel kant en klare. Zoveel afwisseling zorgt voor grote diversiteit in de maaltijden tijdens het dieet. Dit maakt dat het dieet erg goed is vol te houden!


New In Shape

In drie weken dé stap naar een gezond gewicht!

Veel mensen willen graag een healthy lifestyle en wat kilo’s kwijt, New In Shape maakt dit mogelijk! Met deze methode is het mogelijk om op eenvoudige en vooral smakelijke wijze te werken aan een gezond lichaam met een gezond gewicht.

foto-newinshape-4

 

 

 

Hoe werkt New In Shape?

  • 2 New In Shape maaltijden per dag
  • Fat Burner
  • Minder koolhydraten, minder eiwitten
  • Veel verse groente
  • Tips voor gezonde tussendoortjes
  • Heerlijke recepten

Tijdens New In Shape eet je elke dag veel vers fruit, groenten en gezonde tussendoortjes.

Je lunch en diner bestaan uit een stukje vis, vlees of een vegetarisch product met veel verse groenten. Daarnaast gebruik je 6 dagen per week twee New In Shape eiwitproducten per dag. Omdat de New In Shape producten een hoge hoeveelheid eiwitten bevatten dragen ze bij aan de instandhouding van de spiermassa. Dat is gunstig als je later op gewicht wilt blijven!

De zevende dag eet je net zoals de andere dagen, alleen de twee New In Shape maaltijden worden vervangen door gezonde producten. Naast je maaltijden gebruik je een hoogwaardig voedingssupplement: Fat Burner. De Fat Burner stimuleert de vetverbranding en vermindert de opname van vetten. Dit supplement neem je elke dag in met een glas water, tijdens je ontbijt, lunch en diner.

Om goed te kunnen volhouden is het belangrijk dat je regelmatig eet. Daarom adviseer ik dagelijks drie maaltijden en drie tussendoortjes. Je bepaalt zelf wat je wilt eten, maar het is altijd gezond en koolhydraatarm! Je kiest voor verse groenten, fruit, mager vlees, vis, magere zuivel en verse kruiden. Om het je makkelijk te maken zijn er 7 dagmenu’s en 22 eenvoudig klaar te maken recepten.

Persoonlijke begeleiding! 

Het is belangrijk dat je op een leuke en gezonde manier het resultaat behaalt waar je naar streeft. Daarom help ik je graag bij het opstellen van je doelen en werk ik samen met jou een persoonlijk plan uit waarmee jij je gewenste resultaten gaat behalen. Tijdens het afslanktraject hebben wij regelmatig contact om je voortgang te bespreken en ook wanneer je jouw streefgewicht hebt bereikt help ik je om op gewicht te blijven. Zo val je minder snel terug in je oude gewoonten en behoud je makkelijker je resultaat.

Wil je weten of deze manier van diëten iets voor jou is? Neem dan contact met mij op. 

Geef je gezondheid een flinke boost en ontvang 52 WEKEN lang een Tip van de Week!
Meld je hier aan:

* indicates required

fb

Essential Lifestyle
Quickstepstraat 48
1326PT Almere
Tel.: 06-52895438
K.v.K 57184615

Bel voor meer informatie 06-52895438